onsdag 22 maj 2013

Bröllopstider

Just nu ligger flera beställningar och väntar. Att det är bröllop- och studenttider råder inget tvivel om.
I helgen var det ett bröllop dit jag hade gjort ett kort.
Ett enkelt kort med inte för mycket "lull-lull" var önskemålet.



Stämpeln kommer från "Make it crafty". Papperet Liljekonvalj från Pion designs serie "Sagan om våren" där jag använt både fram och baksida, samt bokstäver, siffror och ord från ett klippark från Pion designs "Minnernas ateljé". 

Jag hade nyligen sett ett youtube-klipp är man gjorde egna minirosor i matchande färg. Så jag var tvungen att testa en. Blev lite stor i min smak, får öva mer. Men den matchar ju pappret.


Nu står resväskan packad och sängen väntar. 01:30 ringer klockan. Dags för en vecka i New York. Så mina beställningar de får vänta till nästa vecka.

Ha det gott!!!
Kram Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar