tisdag 14 maj 2013

Bröllopskort

För ett par veckor sedan fick jag en beställning via mail på ett bröllopskort till ett bröllop som var nu i helgen.
Jag kände inte beställaren personligen, men både han och hans flickvän hade fått kort gjorda av mig, och nu ville de beställa kort till ett bröllop de skulle gå på. Detta kändes verkligen jättekul!

Hennes kort var då kort i 3D och med restema och var nog det absolut roligaste kortet jag gjort och det jag nog faktiskt blivit mest nöjd med.
Hans kort var med en kokbok och även där lite resinspirerat.

Nu önskade det ett färgglatt bröllopskort som man blev glad av. Gärna i 3D och med lite reseanknytning då de skulle ge presentkort och brudparet skulle till Italien på bröllopsresa.
Det skulle bara vara något enklet bröllopsmotiv som ringar eller liknande.
Så här blev mitt resultat.


Papper Classic Chic från Scrapbook doer som blev väldigt härligt att göra i 3D. Vigselringar från Reprint. Post- och biljettstämplar från Crafty Individuals och Whimsy Stamps.

 


På insidan gjorde jag en ficka med Magnolias hjärtstans att stoppa presentkortet i. Gjorde även en vit sida att skriva en hälsning på. Snyggade till den med min nya favoritstans från Martha Stewart, som jag inte vet namnet på. Jag kallar den för mustach-stansen. :-)
Stämplar från Magnolia och Pieces by pieces.

Trevlig kväll!!!
/Marit

1 kommentar:

  1. Martha Stewart Edge Wing Punch Flourish heter stansen! :-)

    SvaraRadera