lördag 27 april 2013

Falköpings Mara

Idag är det dags för en efterlängtad pysselträff, nämligen Falköpings Mara.
Det är länge sedan jag deltog i en träff som en deltagare och inte som arrangör, så jag har verkligen längtat.
Träffen idag har tema USA. Vad passar mig bättre med 3,5 vecka kvar till avresa till New York och med massa oscrappade bilder från förra årets besök där.
Till dagens träff fick vi i uppdrag att göra varsin namnskylt med inspiration av det som vi associerar med USA. Så här blev min skylt.




Använde mig av Maja Designs papper från serien Skärgårdsliv och skapade en USA-flagga.
Bokstäver och flygplan från Panduro och stämplar från Magnolia och Prima.

Självklart har jag valt kläder enligt dagens tema.


Jeanskjol och jeansjacka, Converse och scarf med USA:s flagga.
Nu är det 12 timmars pyssel som gäller. Försök inte att nå mig, jag är busy. :-)
Kram Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar