fredag 29 mars 2013

Glad Påsk

Förra söndagen hade jag och 3 Habotjejer till pysselträff hemma hos mig och påskpysslade lite. Jag hade en kortbeställning jag var tvungen att göra, men lite påskkort hann det ändå bli.


Bakgrundspappret har jag gjort med Tim Holtz underbara bakgrundsstämpel och distresser.  Vykortstämpeln är från Graphic 45 och jag fick den av snälla Marie (Prima) på Haboscrappen för några veckor sedan. Poststämpel från Rox Stamps och bild från "Magic moonlight free images".



Även här är bakgrundspappret gjort med Tim Holtz underbara bakgrundsstämpel och distresser och bild från "Magic moonlight free images".


Här är ännu ett påskkort med samma bakgrund, som jag gjorde på Haboscrappen. Helt otroligt att jag faktiskt hann göra något i år. Kanske är det så att Emelie och jag börjar få lite rutin på att ordna träffar nu.
Hönsnät från Magnolia och hönor från Gummiapan.

Glad Påsk allesammans!!!
Kram Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar