måndag 27 augusti 2012

Pärlor och bling

Upptäckte att Nordsalten hobbyklubb hade en utmaning som hetter "Perler & Bling".
Visst brukar det finnas lite pärlor på mina alster, men oftast är jag rätt sparsam med för mycket bling och pärlor.
Tyckte därför att det var extra kul att delta och utmana mig själv med att testa nya saker.
Så här är mitt bidrag till Utfordring #59 - Perler og bling
 
 
 
Motivstämpel samt tag från Magnolia, bakgrundspappret var ett gammalt jag hittade hemma som jag tyckte hade lite höstfärger. Grattis- och äppelstämpel från Pieces-by-pieces.
Halvpärlor samt Rhinestone stickers från Panduro.
 
Bling i form av rhinestone stickers.
 
Halvpärlor och rhinestone stickers.

Rhinestone stickers och halvpärlor.

 
Fortsatt trevlig vecka!!!
/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar