tisdag 21 augusti 2012

Augustiutmaning hos Mollys Scrapbooking

Hittade denna spännande utmaning hos Mollys scrapbooking med en underbar bild att inspireras av.

Svårt val om jag skulle gå efter färger eller inspireras av husvagnen. Men eftersom husvagnen ligger mig varmt om hjärtat fick det bli en LO med husvagnstema.
Gjorde min LO som en "före och efter-bild" där första bilden beskriver vår tid då sommarsemestrarna spenderades i tält runtom i Europa. Men sedan 2009 har tältet uppgraderats till en husvagn i vilken vi nu spenderar större delen av vår semester.
Båda bilderna är tagna på ett av våra favoritresmål, nämligen Bella Vista Camping vid Gardasjön i Italien.
Bortsett från det rosa så blev jag även lite inspirerad av färgerna i bilden.

Med denna LO deltar jag i Augustiutmaningen hos Mollys Scrapbooking.
/Marit

1 kommentar: