lördag 10 september 2011

Designat Cybercrop - Vintage i starka färger

1-11 september pågår det Cybercrop hos Designat. Jag har inte tidigare deltaget i en cybercrop, men tyckte det var kul att anta lite nya utmaningar och bestämde mig därför att delta i en del av de utmaningar som fanns.

Den första utmaningen jag antog hette "Vinatge i starka färger" - Scrappa en layout med äldre foton eller svartvitt foto (de behöver inte vara gamla, bara de är svartvita ) och med papper och dekorationer som är färgglada.

Den största utmaningen blev att hitta en svart-vit bild. Vände upp och ner på huset innan jag slutligen hittade en svart-vit bild, ja det är nog egentligen en sepia. Bilden är från mitt bröllop för 6 år sedan. Så här blev mitt resultat:


Färgglada papper och dekorationer i form av fjärilar, blommor och tags.





/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar