tisdag 28 juni 2011

Mitt första inlägg

Påverkad av vänner har jag nu bestämt mig för att starta min egen blogg och nu är det gjort.  
Skall nu skriva mitt första inlägget, vilket känns lite läskigt då jag inte vet hur någonting fungerar.
Min blogg kommer till största delen fyllas med det jag gör i form av scrapbooking och kortmakeri, men det kan nog även tänkas bli en hel del annat. Mitt första projekt får väl bli att lägga ut det jag gjort i pysselväg hittills.
Eftersom jag både gillar att resa och att skriva misstänker jag att det kommer bli en del reseberättelser också, samt en del bilder från mina resor.
Tillsvidare vill jag bara önska en skön sommar och visa en bild från mitt jordgubbsland. Kvällen före midsommarafton insåg jag till min stora glädje att jag skulle få egna jordgubbar till midsommar, det var lycka det!

2 kommentarer:

  1. Hej Marit Vad kul!!! Jag har bloggat i snart 6 år :) kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja va roligt att du fått till en blogg nu! SA ju att du skulle fixa det! =) Spännande att se vad som dyker upp här framöver =)
    Ha det gott!
    Kram A

    SvaraRadera